Zoeksuggesties
ProMinent Verder viert 25 jarig bestaan op Aqua Nederland Vakbeurs

Maart 2017

Van dinsdag 21 maart tot en met donderdag 23 maart, vindt in de Evenementenhal te Gorinchem de Aqua Nederland Vakbeurs weer plaats.

ProMinent laat op deze beurs 3 focusproducten zien die volledig "in-house" ontwikkeld zijn en geproduceerd worden. Die wilt u niet missen toch?

In dit bericht alvast een voorproefje op de DULCODOS universal, een kant en klaar modulair doseersysteem voor 1 of 2 doseerpompen en 1 of 2 doseerpunten. Voor doseercapaciteiten van 10 ml/uur tot 75 liter/uur bij 10 tot 2 bar tegendruk, betrouwbaar en betaalbaar dankzij standaard ProMinent componenten. Eenvoudig te installeren in uw proces en eenvoudig achteraf uit te breiden.

De 2 andere innovatieve producten op onze stand zijn de UV-installatie Dulcodes LP en de Aegis II koeltoren regelaar.

Ook vieren we alvast een klein feestje op onze stand. ProMinent Verder bestaat dit jaar 25 jaar! Er zal iedere dag geproost worden om dit te vieren.

Wij heten u van harte welkom op standnummer 102 en proost met ons mee! Klik hier voor een vrije toegangskaart .

Passende producten

Neem contact met ons op

John van der Westen

Directeur, ProMinent Verder B.V.

»Mijn team en ik staan op ieder moment voor u klaar. Stuur ons gerust uw aanvraag.«

+31 30 677 92 80  Stel uw vraag

Formulier sluiten

Uw vraag

Persoonlijke informatie

Bijlage Maximum file size 10 MB
Uploaden volgend bestand

Persoonlijke informatie

Controleer alle gegevens en vul de verplichte velden in.
*Verplichte velden

Controleren en versturen